Nestle România a sprijinit și în acest an școala de business dedicată tinerilor care vor să își exerseze abilitățile prin provocări și activități menite să îi dezvolte pe plan profesional. Școala de business face parte din proiectul Alliance fot Youth care a devenit cunoscut în România pentru că a oferit peste 16.500 de locuri de muncă permanente.

Anul acesta, școala de business sau Summer’s Cool s-a aflat deja la a doua ediție consecutivă. În urma unor interviuri riguroase, 26 de studenți au tras biletul norocos. Au participat timp de două săptămâni la 13 workshop-uri cu teme de business. În cadrul acestora, tinerii nu doar că au învățat teorie, ci au avut parte și de ateliere interactive pentru a putea înțelege cu ușurință tema generală.

La finalul programului, doi dintre studenții cu cele mai bune rezultate au fost selectați pentru poziții de internship în cadrul companiilor partenere.

„Ne-a bucurat enorm succesul înregistrat anul trecut de Summer’s cool, motiv pentru care în acest an, la cea de-a doua ediție, l-am putut extinde la două săptămâni de sesiuni de workshop-uri. Atât la ediția trecută, cât și acum am întâlnit tineri sclipitori, dornici să învețe lucruri interesante. Poate mai mult decât de obicei, studenții au fost nerăbdători să-i întâlnească pe specialiștii care au susținut prezentări, să facă exerciții împreună și să absoarbă cât mai multe cunoștințe. Le mulțumesc partenerilor din „Alliance for YOUth” și tuturor celor care au făcut SUMMER’S COOL o școală de vară atât de utilă și frumoasă”, a spus Jackie Avery, Director de Resurse Umane la Nestlé România.

Conceput ca parte din programul „Alliance for YOUth”, Summer’s cool este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de școală, cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenți cu cerințele și realitatea job-urilor din lumea de business.

Printre partenerii la nivel european se numără compania de recrutare Adecco, grupul internațional din domeniul alimentar Cargill, grupul logistic DS Smith, furnizorul de energie ENGIE, compania de consultanță Ernst & Young, compania Google, retailerul METRO GROUP, producătorul de alimente și băuturi Nestlé, grupul de companii de măsurare a audiențelor Nielsen și agenția de comunicare Publicis Groupe.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro