Acțiunile Alibaba au crescut după ce compania a raportat câștigurile pentru al treilea trimestrul fiscal. Gigantul chinez de comerț electronic a cheltuit un record de 278,8 miliarde de yuani (41,6 miliarde de dolari) pe diverse domenii de activitate, de la conținut original la dezvoltare de produse.

Analiștii spun că Alibaba a fost mai disciplinat în privința cheltuielilor, în timp ce șefa sa financiară, Maggie Wu, a spus că profitabilitatea de la afacerea sa de bază a făcut bani să investească. Acele „afaceri strategice” includ ceea ce Alibaba numește „noul retail” – un termen pe care îl utilizează pentru a descrie modul în care poate integra toate serviciile sale de la plăți către logistică către magazinele de cărămidă și mortar, pentru a crea un „ecosistem” comercial.

„Este vorba despre cum să se integreze online și offline pentru a se transforma într-o întreagă lume comercială digitalizată”, a declarat directorul executiv al Alibaba, Daniel Zhang.

„Vedem compania ca lider în economia digitală a Chinei în multe domenii, și notează oportunități și în Asia de Sud-Est”, CFRA Research, Scott Kessler.

De asemenea, se investește în platforma de livrare a alimentelor Ele.me și ghidul local de servicii Koubei. Alibaba a spus că a investit în conținutul original și licențierea pentru serviciul video online Youku. Șeful de finanțe al Alibaba, Maggie Wu, a declarat că profitabilitatea din afacerea de bază a comertului companiei i-a permis să genereze banii pentru a continua să investească. „Această profitabilitate și fluxul de numerar în valoare de 7,5 miliarde de dolari generat în acest trimestru ne permit să continuăm să investim în alte importante afaceri strategice și tehnologii pentru a susține creșterea ecosistemului nostru”, a declarat Wu miercuri.

În timp ce afacerea de bază e-commerce este în prezent cea mai mare sursă de venituri și profituri, compania vede o afacere mai diversificată fiind mai puternică în viitor. Alte întreprinderi, cum ar fi cloud computing, care se dezvoltă rapid, și divertismentul digital au văzut cota lor de creștere a veniturilor. Alibaba „a demonstrat că poate atinge o creștere sănătoasă chiar și cu provocări specifice fiecărei țări. Vedem compania ca lider în economia digitală a Chinei în multe domenii și notează oportunități și în Asia de Sud-Est”, a declarat Kessler într-o notă miercuri.

 


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro