Marca de motociclete Ducati ar putea fi unită cu un rival sau să facă parte dintr-o alianţă, având în vedere absenţa sinergiilor potenţiale cu activităţile din domeniul autoturismelor din cadrul grupului Volkswagen, a declarat directorul general al grupului Volkswagen, Herbert Diess, pentru cotidianul german Handelsblatt.
Volkswagen are probleme în a găsi o soluţie pe termen lung pentru marca sa de motociclete Ducati, iar un proces de vânzare la licitaţie, plecând de la un preţ de pornire de 1,5 miliarde euro, a fost întrerupt anul trecut din cauza reticenţei sindicatelor.

„Îmi pot imagina o combinaţie sau un parteneriat cu alte mărci. Ducati, doar ca marcă simbolică de motociclete în interiorul Volkswagen Group, nu este de ajuns”, a declarat Herbert Diess, care a preluat postul de CEO al Volkswagen în luna aprilie.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

 


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro