Skoda prelungeşte până în 2023 sponsorizarea pentru Turul Franţei

8
 

de Elena Popescu

Pe durata Turului Franţei 2018, aproximativ 12 milioane de pasionaţi de ciclism au urmărit cursele de la faţa locului, însoţiţi de aproape 1,4 miliarde de telespectatori, din mai mult de 190 de ţări.

În acest context, Škoda prelungeşte până în 2023 parteneriatul pe care-l are de 15 ani ca sponsor oficial şi partener auto cu Tour de France A.S.O. Cooperarea dintre cei doi include parteneriatul pentru Turul Franţei şi alte curse de ciclism.

Totodată, Škoda, care şi-a început activitatea în 1895 prin producerea de biciclete, îşi extinde şi angajamentele existente de susţinere a curselor de ciclism Paris-Tours şi Volta Catalunya.

În plus, pe durata curselor Turul Franţei, La Vuelta, Paris-Nice şi Critérium du Dauphiné, producătorul auto va sponsoriza Tricoul Verde, acordat pentru ciclistul cu cel mai mare număr de puncte.

De asemenea, compania auto va dota atât echipele individuale, cât şi reprezentanţii şi organizatorii cursei, cu autoturisme Škoda Superb care vor avea rolul de Maşină Roşie.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro