Simona Halep apare în „Dream Crazy”, clipul motivațional Nike

676
 

Simona Halep apare în clipul „Dream Crazy” lansat de Nike în cadrul unei campanii publicitare, care are un mesaj extrem de puternic pentru femeile din întreaga lume.

Clipul face parte din campania Nike pentru egalitatea între sexe și este dedicat femeilor din sport care au rupt tiparele, devenind cea mai bună versiune a lor chiar dacă s-au luptat cu prejudecățile.

Reclama, care durează 90 de secunde, a strâns în nici 20 de ore de la lansare câteva milioane de vizualizări și zeci de mii de comentarii.

Printre sportivele care apar în reclamă se numără, pe lângă Serena Williams care este eroina principală a clipului, atleta Caster Semenya, baschetbalista Candace Parker, prima femeie care a ajuns antrenor în NBA, Becky Hammon, Simona Halep și componentele echipei de fotbal feminin a naționalei SUA.

Momentul în care Simona Halep apare în clipul Nike este acela când Serena Williams spune fraza: „Când ne enervăm, suntem făcute isterice, iraționale sau nebune”. Simona este filmată pentru câteva secunde în timpul unui meci în care s-a enervat și a dat cu racheta de pământ. Reclama Nike a fost distribuită și pe pagina de Instagram a lui Halep.

„Dacă vor să te numească nebună, bine. Arată-le ce poate face «nebunia»”, a spus Serena Williams pe finalul clipului publicitar, care se încheie cu fraza „E o nebunie doar până când reușești!”.

La începutul anului 2018, Simona Halep a semnat cu Nike un contract în valoare de 1,7 milioane de dolari pe an.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro