Pietro Construct renunta la o importanta clauza din contractele cu clientii, dupa mai multe decizii contradictorii din partea justitiei
Urmare ultimei decizii a Judecatoriei Sectorului 4, pentru a prevenii situatii de natura a pune in lumina negativa imaginea companiei, si pe fondul unor decizii contradictorii din partea justitiei, Pietro Construct, a decis eliminarea unei clauze din contractele de prestarii servicii cu clienti nostri, ce se referea la, asumarea de catre beneficiar, ca in cazul renuntarii la contract pierde avansul achitat.
De asemenea, aceasta modificare importanta, intra in viguare incepand cu data de 15 aprilie 2025, si vizeaza atat contracte in desfasurare cat mai ales contracte viitoare. Totodata, precizam faptul, ca aceasta decizie, nu este una impusa de vreo instanta de judecata sau alta autoritate de stat, ci din proprie initiativa cu scopul de a prevedii diferenduri de natura a crea o situatie conflictuala intre Pietro Construct si propri clienti.
Privitor la decizia de introducere a acestei clauze, in urma cu mai multi ani, in contractele noastre cu clientii, ea a avut ca scop, securizarea contactelor, si nicidecum crearea vreunui prejudiciu, cum in mod gresit instanta de fond a Judecatoriei Sectorului 4 a retinut.
Precizam faptul ca de-a lungul anilor, mai multe companii, parte din grupul de firme Pietro Construct, cat si administratorul cestora au facut obiectul unor anchete penale, pe spete similare, in toate cazurile, solutiile date de procurorii fiind de clasare, intrucat fapta nu este prevazuta de legea penala.
In ceea ce priveste decizia instantei de fond, prin care, anumite companii din grup au fost condamnate la plata unor sume de banii, cat si condamnarea cu suspendare a administratorului firmelor, apreciem ca este una profund nedreapa, in sensul neindeplinirilor conditilor de tipicitate impuse de lege, pentru angajarea raspunderii penale cat si pentru neloarea in considerare a anumitor probe relevante solutionarii cauzei.
In ceea ce priveste motivarea deciziei de condamnare, apreciem ca aceasta nu reprezinta opinia judecatorului, in urma unei anchete judecatoresti, ci mai degraba opinia procurorului. Mare parte din motivare fiind facuta cu ,,Copy-paste” din rechizitoriul parchetului.
Avand in vedere cele invederatate mai sus, pentru clarificarea situatiei, administratorul Pietro Construct a formulat apel impotriva solutiei data de instanta de fond.
Feedbeak-ul din partea clientilor, inclusiv cel negativ (cu conditia sa reflecte o realitate netruchiata) , este foarte important pentru noi si tinem cont de el, pentru ca ne ajuta sa vedem unde avem minusuri si sa indreptam lucrurile. In acest context, am realizat numeroase demersuri menite a imbunatatii experienta clientilor cu compania noastra, ceea ce a condus la o satisfactie a clientilor la peste 90 %.
In anul 2018- nivelul de satisfactie 42 %
In anul 2019 -nivelul de satisfacie 58 %
In anul 2020- nivel de satisfactie 60 %
In anul 2021- nivel de satisfactie 69 %
In anul 2022 – nivel de satisfactie 82 %
In anul 2023- nivel de satisfactie 91 %
in anul 2024 – nivel de satisfactie 94 %
De asemenea, precizam faptul ca aceste cifre releva, inclusiv in scaderea numarului de reclamatii la diverse institutii de catre clientii Pietro Construct, ceea ce denota o directie buna in care se indreapta companiile.
PIETRO CONSTRUCT premiata pentru excelenta in amenajari interioare !
In anul, 2023, Pietro Construct a fost premiata pentru exceleta in amenajari interioare, evenimentul fiind organizat, de revista Club Antreprenor in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti.
In ciuda, problemelor de personal, si de hate din partea concurentei, cu care se confruntam, compania reuseste sa ramana in topul preferintelor Bucurestenilor, gradul de satisfactie al beneficiarilor ajungand la peste 90 %.