Grupul italian Parmalat, filială a gigantului Lactalis, a anunțat că va cumpăra o parte de divizia de ”cașcaval natural” al companiei Kraft Heinz Canada contra sumei de 1,1 miliarde de euro (1,62 miliarde de dolari canadieni).

Printre mărcile vizate se numără „Cracker Barrel”, „P’tit Québec” și „aMOOza!”, s-a precizat într-un comunicat al grupului.

Investiția pare o bună afacere, dacă ne gândim că, numai în 2017, respectiva divizie a realizat o cifră de afaceri de 560 de milioane de dolari canadieni, respectiv 374 de milioane de euro.

Operațiunea, spune grupul Italian, ”că va permite să își amelioreze poziția pe piața canadiană, mai ales în regiunea Québec, unde prezența Parmalat este limitată”.

Mișcarea include și achiziționarea unei fabrici la Ingleside, în provincia Ontario, unde lucrează 400 de persoane.

Achiziția, supusă acum analizei autorităților de reglementare canadiene, va deveni efectivă de abia în al doilea trimestru al anului 2019.

Pe de altă parte, compania Kraft Heinz a subliniat că va rămâne, în continuare, pe piață cu mărci precum Philadelphia, Cheez Whiz și Kraft Singles, și acestea produse în Québec.

Cu această vânzare ”putem să ne concentrăm pe categoriile și mărcile noastre cele mai puternice ce ne aduc un avantaj competițional solid și care ne oferă perspective de creștere mai mari”, a declarat și CEO-ul de la Kraft Heinz, Bernardo Hees.

Acum, Kraft Heinz are circa 2.000 de angajați în Canada.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro