Lensa.ro reia investițiile și intră pe piața de optică din Constanța

Lensa.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de optică, continuă planul de investiții în magazine fizice și deschide, pe 11 iunie, cel de-al cincilea showroom din rețea, în centrul orașului Constanța.

Două cabinete de consultații oftalmologice și aproximativ 600 de perechi de ochelari se găsesc în noul magazin de 115 metri pătrați din Constanța, situat pe Bulevardul Tomis nr. 211.

La începutul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timișoara și unul la Iași. Investițiile cumulate în cele cinci showroom-uri de optică Lensa din România se apropie de 350.000 €.

„Am redeschis toate magazinele fizice. În această perioadă am observat că există o nevoie permanentă și în creștere de corecție a vederii și de aceea am decis să continuăm planul inițial de investiții. Am deschis, pe 11 iunie, un nou showroom la Constanța, la timp pentru sezonul estival. 574 de perechi de ochelari vor fi expuse în magazinul Lensa de pe Bulevardul Tomis”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.

Și la Constanța, investiția este asemănătoare cu cea făcută în magazinele deschise în Iași și Timișoara, în jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toti furnizorii importanți precum Essilor, Hoya, Zeiss în portofoliu.

„Constanța face parte din planul nostru de a oferi servicii de optică la prețuri atractive pentru cât mai mulți dintre români. Credem că showroom-ul de optică îi va ajuta atât pe constănțeni cât și pe turiști să găsească o pereche de ochelari potrivită, fie că vorbim de ochelari de soare sau de vedere”, a precizat Florin Niță, Marketing & Business Development Manager Lensa.ro.

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.

Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a primit mai multe diplome în ultimii ani la Gala Premiilor eCommerce din România. Website-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului atât în 2018 cât și în 2019.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro