În SUA, specialiștii prevăd investiții de peste 129 miliarde de dolari în publicitatea digitală

272
 

Media tradițională (afişaj, presă, televiziune, radio) este detronată de către publicitatea online din punct de vedere al bugetului alocat în SUA, iar tendinţa se va accelera în următorii ani, arată studiul de piaţă eMarketer.

Un fapt care pe mulți dintre noi nu ne surprinde, având în vedere creșterea utilizatorilor online. De asemenea, investițiile în publicitatea online din SUA vor creşte cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce investițiile în publicitatea tradiţională vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari.

În plus, eMarketer prevede o creştere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 şi 2021, faţă de o scădere de 4% pentru suporturile tradiţionale.

“Tranziţia treptată a atenţiei consumatorilor spre platformele digitale a ajuns la un punct de inflexiune pentru advertiseri, forţându-i să se îndrepte spre digital”, a declarat directorul de prognoze eMarketer, Monica Peart.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro