Grupul Campari pariază pe coniac

1554

În 2017 Grupul Campari a atins o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de euro, ceea ce a făcut brandul să urce pe locul șase în topul mondial al producătorilor de spirtoase.

 

Dar drumul nu a fost ușor pentru ca vermutul Campari și cocktailurile asociate să fie cunoscute peste tot în lume. Asta se datorează mașinăriei foarte bine unse a departamentului de marketing a grupului.

Un mare succes al grupului a fost transformarea,  în 2003, mărcii Aperol dintr-o băutură care se consumă mai ales în zona orașului Padova într-o licoare care acum se cere în toată lumea.

Bob Kunze-Concewitz, patronul Gruppo Campari, spune că ”Aperol va reprezenta anul acesta 18 % din cifra noastră de afaceri”.

Secretul acestui succes? O băutură care se poate bea foarte ușor și care se prepară și mai ușor. Și strategia a fost una deșteaptă: întâi au făcut evenimente în locuri strategice din punct de vedere al socializării, apoi au inundat  barurile și restauratele cu Aperol, dar nu înainte să îl distribuie în toate marile rețele de supermarketuri.

Mai greu a fost să îi convingă pe consumatori să nu asocieze Aperol cu căldurile estivale și să priceapă că noua băutură se poate bea oricând, chiar și la mesele de zi de zi.

Surpriză însă, Kunze-Concewitz a pariat pe ceva nou pentru viitorul apropiat: Coniacul și mondializarea acestuia…


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro