Facebook renunţă la funcţia ”Trending”

1583

Facebook Inc. a anunţat că a decis să renunţe la funcţia ”Trending” (”Tendinţe”), ce semnalează cele mai populare şi mai comentate actualităţi mondiale pe această reţea de socializare, în contextul în care compania americană doreşte să se asigure că utilizatorii vor putea de acum înainte să citească ştiri de calitate provenind din surse de încredere.

 

Noua decizie, care va intra în vigoare săptămâna aceasta, a fost luată într-o perioadă în care cea mai mare reţea de socializare din lume depune eforturi consistente pentru a stopa răspândirea ştirilor false (‘fake news’) pe platforma sa online, care, în anumite regiuni, a devenit un element central pentru distribuirea ştirilor.

Funcţia ”Trending” a cumulat, în medie, mai puţin de 1,5% din totalul vizualizărilor obţinute de publisherii de ştiri, au explicat reprezentanţii Facebook într-un blog. Ei au precizat, de asemenea, că Facebook testează noi metode de afişare a ştirilor, inclusiv ”o etichetă Breaking News” şi o funcţie ”Today In”, în fluxul său dedicat ştirilor locale.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro