Cât de des mănâncă românii în oraș?

22
 

S-au observat modificări importante în zona de alimentație a românilor, în 2018. Pe de-o parte, a crescut valoarea bonului de consum, iar pe de altă parte au fost observate creșteri substanțiale pe anumite segmente distincte ale pieței, conform unui studiu realizat de Hospitality Culture Institute.

Cea mai radicală schimbare a fost suferită de zona de delivery, care a explodat anul trecut, devenind segmentul din piață cu cea mai mare creștere. Aceasta a depășit 15% din totalul pieței de food.

„Anul 2018 a însemnat un adevărat boom pentru zona de food delivery. Marii jucători internaționali, precum Uber Eats, Glovo sau Takeaway, și-au îndreptat din ce în ce mai mult atenția spre țara noastră. Și nu au făcut acest lucru aruncându-se cu capul înainte, ci tocmai pentru că înțeleg valoarea cercetărilor de piață profesioniste. Ei bine, aceste cercetări indică țara noastră drept piața cu cel mai mare potențial de creștere din zonă”, a declarat Florin Maxim, fondator Hospitality Culture Institute.

De asemenea, studiul efectuat de Hospitality Culture Institute arată că aproximativ 80% dintre români au cumpărat mâncare gătită cel puțin o dată în ultimele 6 luni. Pe de altă parte, clienții frecvenți ai restaurantelor mănâncă în oraș cel puțin de patru ori pe lună, cea mai mare frecvență fiind înregistrată la restaurantele de tip cantină.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la redactie@business-talks.ro