Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat punerea la dispoziţia contribuabililor de calculatoare în sistem self service în 98% dintre sediile sale.

Scopul calculatoarelor, conform ANAF, este de a le permite contribuabililor să se obişnuiască cu serviciile online puse la dispoziţie.

„La cererea contribuabililor, aceştia pot fi asistaţi de inspectorii fiscali în toate etapele utilizării serviciilor online: înscrierea în Spaţiul Privat Virtual, depunerea de declaraţii, consultarea ghidurilor şi informaţiilor existente pe site-ul ANAF etc. În plus, tot la cererea contribuabililor, inspectorii fiscali ANAF pot oferi îndrumări cu privire la modul de îndeplinire al obligaţiilor fiscale”, se arată în comunicat.

Nu în ultimul rând, „începând cu 1 ianuarie 2019 comunicarea dintre MFP-ANAF şi contribuabili va fi realizată exclusiv online”, precizează instituţia.

Lista sediilor în care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili poate fi accesată la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/listeselfservice.htm.


Conținutul website-ului https://business-talks.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către BUSINESS TALKS sunt protejate prin dispoziţiile legale. Sunt interzise copierea sau reproducerea conţinutului acestui website. Detalii se găsesc în secţiunea Termeni și condiții. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor BUSINESS TALKS, vă rugăm să ne contactați la office@business-talks.ro